Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -923077138 -279525966
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article 1842768481 -1881008232
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 336127670 826802235
2009 Маркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністю Коверга, С.В.; Деречинський, Ю.Н. Article 31872285 17401118
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 358563419 580392762
2009 Роль инноваций и маркетинга в развитии промышленности Азербайджанской Республики в условиях конкурентной среды в мире Алиев, Ш.Т. Article 148635670 134997198
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 33628550 80578722
2009 Динамика функций маркетинга в инновационном процессе Антоненко, Т.С. Article 1315769 2058004
2008 Маркетингові дослідження на ринках високотехнологічних товарів Демків, Я.В. Article 441510125 1000403972
2007 Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 16274992 42661110